FAQ

1. Zrobiłem/am zakupy na platformie szkolenia.polskiinstytutistdp.pl – gdzie znajdę zakupione materiały?

Po dokonaniu zakupu otrzymasz wiadomość e-mail z danymi do logowania: adresem e-mail oraz hasłem dostępu. Aby się zalogować, kliknij „Zaloguj się” w prawym górnym rogu strony. Zakupione materiały będą dostępne po zalogowaniu w Twoim panelu użytkownika.

2. Czy mogę zmienić otrzymane hasło? Gdzie to zrobię?

Tak, możesz zmienić swoje hasło w dowolnym momencie. Po zalogowaniu przejdź do zakładki Moje konto > Ustawienia konta > Zmień hasło.

3. Zrobiłem/am zakupy, ale nie dostałem/am dostępu do materiałów. Co robić?

Sprawdź swoją skrzynkę mailową, w tym folder SPAM lub OFERTY. Wiadomość z danymi dostępowymi powinna dotrzeć automatycznie po opłaceniu zamówienia. Jeśli jej nie otrzymasz w ciągu 15 minut, napisz do nas na adres: sentio@polskiinstytutistdp.pl – pomożemy!

4. Nie otrzymałem/am faktury po zakupie. Gdzie ją znajdę?

Jeśli podczas składania zamówienia zaznaczyłeś/aś opcję otrzymania faktury, dokument zostanie przesłany na podany adres e-mail po zaksięgowaniu płatności – znajdziesz go również w Moje konto > Historia transakcji > Faktury. Sprawdź folder SPAM/OFERTY. Jeśli nie dotarła, skontaktuj się z nami: sentio@polskiinstytutistdp.pl.

5. Jak długo będę mieć dostęp do zakupionych kursów?

Dostęp do kursów zakupionych indywidualnie (poza abonamentem) jest bezterminowy – możesz z nich korzystać wielokrotnie. W przypadku kursów objętych abonamentem, dostęp obowiązuje przez cały okres trwania aktywnej subskrypcji.

6. Kupiłem/am kurs, ale nie wiem jak z niego skorzystać – co dalej?

Po zalogowaniu do platformy wejdź w zakładkę Moje kursy. Tam znajdziesz wszystkie kursy, do których masz dostęp – wystarczy kliknąć w wybrany kurs, aby rozpocząć naukę.